Siguldas novada pašvaldība aicina darbā Pašvaldības policijas priekšnieku un mākslinieku maketētāju Siguldas novada Kultūras centrā.

Mākslinieks/-ce maketētājs/-ja Siguldas novada Kultūras centrā

Darba pienākumi: reklāmas materiālu (afišu, ielūgumu, biļešu, apsveikumu) un vides baneru dizaina izstrāde. Telpu un skatuves noformēšana.


Prasības pretendentiem:
  • spēja izstrādāt un izvēlēties projekta koncepcijai visatbilstošākos vizuālos, estētiskos un mākslinieciskos līdzekļus;
  • radoša un inovatīva pieeja darbam;
  • labas komunikācijas un sadarbības prasmes.

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt līdz 16.janvārim uz e‑pastu dace.plesa@sigulda.lv. Tālrunis informācijai 67970814 (Siguldas novada Kultūras centrs), 29548365 (Dace Pleša, Siguldas novada Kultūras centra direktora p.i.).

Priekšnieks/-ce Pašvaldības policijā

Prasības pretendentiem:
  • augstākā izglītība tiesību zinātnē;
  • pieredze darbā tiesību aizsardzības iestādē – ne mazāk kā 3 gadi, pieredze pašvaldības policijā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • pieredze vadībā – ne mazāk kā 1 gads;
  • amata pienākumu pildīšanai nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana;
  • prasme sagatavot dokumentus administratīvā procesa ietvaros;
  • prasme organizēt un vadīt kolektīvu;
  • labas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
  • precizitāte un atbildība;
  • prasme strādāt ar datoru (MS Office programmas, internets);
  • B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadītāja pieredze ne mazāk kā 3 gadi;
  • nevainojama reputācija.

Galvenie amata pienākumi:
  • vadīt Pašvaldības policijas darbu;
  • plānot Pašvaldības policijas budžetu un kontrolēt tā izpildi;
  • izstrādāt Pašvaldības policijas nolikumu un iekšējos normatīvos aktus;
  • vadīt Pašvaldības policijas personālu un nodrošināt tā profesionālo izaugsmi;
  • pieņemt apmeklētājus, atbildēt uz iesniegumiem un sūdzībām;
  • nodrošināt sabiedrisko kārtību novada administratīvajā teritorijā;
  • kontrolēt Siguldas novada saistošo noteikumu ievērošanu;
  • izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas (sagatavot lēmumu projektus), pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi;
  • pieņemt lēmumu par privātpersonas apstrīdētu Pašvaldības policijas darbinieka izdotu administratīvo aktu vai faktisko rīcību (nodrošināt lēmuma projekta sagatavošanu);
  • plānot un organizēt preventīvos pasākumus sabiedriskās kārtības uzturēšanai un saistošo noteikumu ievērošanai novada administratīvajā teritorijā;
  • nodrošināt Pašvaldības policijas lietvedību.


Iesniedzamie dokumenti:

  • motivācijas vēstule;
  • dzīves gājuma, izglītības un darba pieredzes apraksts (CV).

Pieteikuma dokumentus lūdzam sūtīt līdz 15.janvārim uz e‑pastu kristine.simanovica@sigulda.lv vai pastu Siguldas novada pašvaldībai Pils ielā 16, Sigulda, LV-2150. Dokumentus šajā adresē var iesniegt arī personīgi. Uzziņas pa tālruni 67970852.