Prasības pretendentiem:
•    vismaz pirmā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs;
•    teicamas lietvedības zināšanas;
•    teicamas latviešu valodas zināšanas;
•    krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī, vēlamas angļu vai vācu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
•    normatīvo aktu, kas reglamentē Pašvaldības policijas darbu, un pašvaldības pieņemto saistošo noteikumu pārzināšana;
•    ļoti labas prasmes strādāt ar biroja tehniku, datoru (MS Office programmas, internets);
•    labas saskarsmes, komunikācijas un konfliktsituāciju risināšanas prasmes;
•    precizitāte, operativitāte, augsta atbildības izjūta;
•    pieredze ar lietvedību saistītā darbā — ne mazāk kā vienu gadu.

Galvenie pienākumi:

•    organizēt apmeklētāju pieņemšanu;
•    vadīt Pašvaldības policijas lietvedības procesu;
•    tehniski sagatavot un noformēt dokumentus;
•    reģistrēt Pašvaldības policijas sastādītos administratīvo pārkāpumu protokolus informācijas sistēmās;
•    kontrolēt Pašvaldības policijas pieņemto lēmumu savlaicīgu izpildi, un sagatavot lietvedības materiālus piespiedu izpildes nodrošināšanai;
•    sagatavot ikmēneša un gada atskaites par Pašvaldības policijas darbu;
•    administrēt darbinieku darba laika uzskaiti;
•    protokolēt Administratīvās komisijas sēdes.

Piedāvājam:
•    atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
•    sociālās garantijas.

Pieteikuma vēstules un CV lūdzam sūtīt līdz  2.jūlijam uz e‑pastu: kristine.simanovica@sigulda.lv ar norādi „Pašvaldības policijas lietvedības sekretārs” vai pasta adresi: Pils ielā 16, Siguldā, Siguldas novadā, LV – 2150.
Uzziņas pa tālruņiem 67895799 vai 67972008.