Siguldas novada pašvaldība aicina darbā Kancelejas vadītāju

Prasības pretendentiem:
  • augstākā izglītība;
  • pieredze biroja vadītāja amatā vai līdzīgā vadošā amatā ne mazāk kā 2 gadi;
  • teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
  • teicamas lietvedības zināšanas;
  • ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
  • labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • labas angļu un krievu valodas zināšanas;
  • augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.
Galvenie pienākumi:
  • vadīt (plānot, organizēt un kontrolēt) Kancelejas darbu;
  • administrēt dokumentu pārvaldības sistēmu un nodrošināt dokumentu apriti pašvaldībā;
  • izstrādāt lietvedību reglamentējošos dokumentus, iniciēt citu iekšējo normatīvo aktu izstrādi vai piedalīties to izstrādē;
  • izstrādāt, uzturēt un attīstīt apmeklētāju apkalpošanas standartus;
  • administrēt Domes sēdes. 
Piedāvājam:
  • atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
  • sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstules un CV lūdzam sūtīt līdz 2011.gada 29.jūlijam uz e‑pastu: dome@sigulda.lv vai pastu: Siguldas novada dome, Pils iela 16, Sigulda, LV-2150. Uzziņas pa tālruni 67970852.

© www.sigulda.lv