Siguldas novada pašvaldība aicina darbā Kancelejas vadītāju
- augstākā izglītība;
- pieredze biroja vadītāja amatā vai līdzīgā vadošā amatā ne mazāk kā 2 gadi;
- teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
- teicamas lietvedības zināšanas;
- ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
- labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām;
- teicamas latviešu valodas zināšanas;
- labas angļu un krievu valodas zināšanas;
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.
- vadīt (plānot, organizēt un kontrolēt) Kancelejas darbu;
- administrēt dokumentu pārvaldības sistēmu un nodrošināt dokumentu apriti pašvaldībā;
- izstrādāt lietvedību reglamentējošos dokumentus, iniciēt citu iekšējo normatīvo aktu izstrādi vai piedalīties to izstrādē;
- izstrādāt, uzturēt un attīstīt apmeklētāju apkalpošanas standartus;
- administrēt Domes sēdes.
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
- sociālās garantijas.