Lai iedzīvotājiem nodrošinātu ērtāku ne tikai pašvaldības, bet arī valsts pakalpojumu saņemšanu vienuviet, no 1. februāra pašvaldības klientu apkalpošanas centri Siguldā un Mores pagastā kļūst par Valsts un pašvaldības vienotajiem klientu apkalpošanas centriem (VPVKAC), kuros iedzīvotājiem ir iespējams saņemt pašvaldības pakalpojumus, kā arī astoņu valsts iestāžu – Lauku atbalsta dienesta, Nodarbinātības valsts aģentūras, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Uzņēmumu reģistra, Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Valsts zemes dienesta, Nacionālā veselības dienesta – pakalpojumus.
Valsts un pašvaldības vienotie klientu apkalpošanas centri, kas sniedz iespēju pašvaldības un valsts pārvaldes sniegtos pakalpojumus saņemt tuvāk dzīvesvietai, novadniekiem ir pieejami arī Inčukalnā, Krimuldā un Mālpilī. Allažu pagastā iedzīvotājiem pieejams pašvaldības klientu apkalpošanas centrs, savukārt, domājot par novadnieku ērtībām, veicot nepieciešamos remontdarbus, kā arī stabilizējoties epidemioloģiskajai situācijai, plānots, ka 2022. gadā darbu sāks klientu apkalpošanas centri Lēdurgā un Inciemā.
Klientu apkalpošanas centros darbinieki iedzīvotājiem sniedz atbalstu:
- pašvaldībai adresēto iesniegumu iesniegšanai un izziņu saņemšanai;
- dzīvesvietas deklarēšanas jautājumos;
- pieņem nodevu un nodokļu maksājumus un maksājumus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem;
- nodrošina iespēju iedzīvotājiem iegūt sadarbspējīgus vakcinācijas, testēšanas vai pārslimošanas sertifikātus papīra formā;
- sniedz atbalstu Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pabalstu pieteikšanā;
- sniedz atbalstu Valsts ieņēmumu dienesta gada ienākumu deklarāciju iesniegšanā;
- nodrošina konsultācijas par pašvaldības e-pakalpojumiem un valsts pārvaldes pakalpojumu portāla latvija.lv lietošanu;
- sniedz atbalstu darbā ar brīvpieejas datoru, eID kartes lasītāju un internetu;
- sniedz konsultācijas par E-adreses izveidi un lietošanu;
- sniedz informāciju par citiem valsts pārvaldes un pašvaldības pakalpojumiem.
Siguldas VPVKAC (Raiņa iela 3, Sigulda) darba laiks:
- pirmdienās: 8.00–18.00;
- otrdienās: 8.00–17.00;
- trešdienās: 8.00–17.00;
- ceturtdienās: 8.00–18.00;
- piektdienās: 8.00–14.00.
Klientu apkalpošanas centru darba laiki Allažos, Inčukalnā, Krimuldā, Mālpilī un Morē:
- pirmdienās: 8.00–13.00; 14.00–18.00;
- otrdienās: 8.00–13.00; 14.00–17.00;
- trešdienās: 8.00–13.00; 14.00–17.00;
- ceturtdienās: 8.00–13.00; 14.00–18.00;
- piektdienās: 8.00–14.00.
Siguldas novada pašvaldības klientu apkalpošanas centru klienti, ievērojot valstī noteiktos epidemioloģiskos drošības pasākumus, tiek apkalpoti “zaļajā režīmā”.
Saziņai ar pašvaldību aicinām zvanīt uz bezmaksas tālruņa numuru 80000388 vai rakstīt uz e-pasta adresi pasts@sigulda.lv. Tāpat ar pašvaldības speciālistiem iespējams sazināties, rakstot uz viņu e-pastu adresēm. Informācijas apmaiņa ar iedzīvotājiem notiek arī pašvaldības tīmekļa vietnē www.sigulda.lv pakalpojumā “Vēstule pašvaldībai”, kā arī sociālo tīklu vietnēs Facebook, Twitter un Instagram.
Atgādinām, ka Siguldas novada pašvaldības pakalpojumi attālināti pieejami pašvaldības pakalpojumu portālā e.sigulda.lv, savukārt portālā latvija.lv attālināti var saņemt arī valsts pārvaldes pakalpojumus. Iesniegumu vai dokumentu, kas adresēts pašvaldībai un parakstīts ar drošu elektronisku parakstu, aicinām sūtīt uz pašvaldības oficiālo e-pasta adresi pasts@sigulda.lv. Tāpat pie visiem klientu apkalpošanas centriem ir izvietotas pasta kastītes, kurās iedzīvotāji aicināti ievietot savus iesniegumus.
Warning: Undefined array key "cookies_done" in /var/www/vhosts/sigulda.lv/httpdocs/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/components/classes/code-block.class.php(133) : eval()'d code on line 4
NULL
Warning: Undefined array key "cookies_all" in /var/www/vhosts/sigulda.lv/httpdocs/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/components/classes/code-block.class.php(133) : eval()'d code on line 5
NULL