Lai iedrošinātu jaunās māmiņas uzsākt komercdarbību, kā arī sekmētu jaunu darbavietu, produktu un pakalpojumu izveidi novadā, 27. maijā ar dalībnieču prezentācijām ir noslēdzies Siguldas un Krimuldas novadu pašvaldību kopīgi rīkotais konkurss jaunajām māmiņām, kurā izvēlētas kopumā četras perspektīvas biznesa idejas, to īstenošanā investējot 7 350 eiro.

Siguldas novada pašvaldība konkursā “Māmiņa. Siguldiete. Uzņēmēja” atbalstīja trīs biznesa projektus – finansējumu 2000 eiro apmērā saņēma Anete Bāriņa, zīmola “R.Adītprieks” rokdarbnieču rokasgrāmatas attīstībai. 1700 eiro līdzfinansējums muzikālo instrumentu iegādei piešķirts SIA “Skaņkārta”, bet SIA “ICCA” pārtikas produktu ražošanai, izmantojot aukstas kaltēšanas tehnoloģiju, iekārtas iegādei ieguva 1850 eiro.

Savukārt Krimuldas novadā rīkotajā konkursā “Māmiņa. Krimuldiete. Uzņēmēja” finansējumu 1800 eiro apmērā saņēma Agnese Kublicka zīmola “Rancho ķiploks” jaunu produktu attīstībai.

Šogad konkursam tika pieteiktas kopā 15 biznesa idejas, tostarp 13 no Siguldas novada un divas – no Krimuldas novada. Konkursa finālā uzņēmējdarbības idejas prezentēja septiņas Siguldas māmiņas un divas Krimuldas māmiņas.

Iesniegtos projektus vērtēja konkursa komisija – finanšu institūcijas “Altum” korporatīvo attiecību vadītāja Vita Breidaka-Podračika, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Siguldas biznesa inkubatora projektu vadītāja Gundega Vanaga-Janberga, saimniecības “Lejaslīves” īpašniece Lelde Valle, SIA “Barakuda M” valdes locekle Dagnija Nuķe un SIA “Greenvalley” eksporta nodaļas vadītāja Karīna Varganova. Komisija vērtēja pakalpojuma unikalitāti, konkurētspēju, tirgus pieprasījumu un mērķa auditoriju, komandas kompetences un idejas prezentāciju.

Jau ziņots, ka konkurss Siguldas novadā norisinās piekto gadu, šogad konkursam pievienojās arī Krimuldas novads, sniedzot iespēju uzņēmīgām sievietēm īstenot savu uzņēmējas potenciālu.