Lai nodrošinātu iespēju klātienē noskaidrot vai atrisināt kādu aktuālu jautājumu dažādās dzīves jomās, kā arī saņemt nepieciešamo pakalpojumu no plašā valsts un pašvaldības pakalpojumu klāsta, Siguldas novada iedzīvotājiem ir pieejami klientu apkalpošanas centri.

Kopumā novadniekiem pieejami deviņi klientu apkalpošanas centri, no kuriem septiņos var saņemt ne tikai pašvaldības, bet arī valsts pakalpojumus:

  • Siguldas VPVKAC – Siguldā, Raiņa ielā 3, tālruņa numurs 80000388;
  • Inčukalna VPVKAC – Inčukalnā, Atmodas ielā 4, tālruņa numurs 66954820;
  • Krimuldas VPVKAC – Raganā, Parka ielā 1, tālruņa numurs 66954866;
  • Mālpils VPVKAC – Mālpilī, Nākotnes ielā 1, tālruņa numurs 66954868;
  • Mores VPVKAC – Morē, Siguldas ielā 11, tālruņa numurs 66954917
  • Allažu VPVKAC – Allažos, Birzes ielā 4, tālruņa numurs 66954996
  • Lēdurgas VPVKAC – Lēdurgā, Emiļa Melngaiļa iela 2, tālruņa numurs 66954997 (pirmdienās)
  • Gaujas KAC – Gaujā, Centra ielā 6, tālruņa numurs 66954820 (otrdienās)
  • Inciema KAC – Inciemā, Anšlava Eglīša iela 5, tālruņa numurs 80000388 (trešdienās)

Klientu centrā var:

  • iesniegt pašvaldībai adresētus dokumentus un iesniegumus;
  • saņemt informāciju par dažādām norisēm pašvaldībā;
  • veikt dzīvesvietas deklarēšanu, pārdeklarēšanu, pieteikt dzīvesvietas anulēšanu;
  • saņemt izziņu par deklarēto dzīvesvietu;
  • veikt nodevu, nodokļu maksājumus, kā arī maksājumus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem;
  • iesniegt pieteikumus Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai, pabalstu un izziņu saņemšanai;
  • iesniegt gada ienākumu deklarāciju Valsts ieņēmumu dienestā;
  • pieteikt izmaiņas algas nodokļu grāmatiņā;
  • konsultēties un pieteikt Nodarbinātības valsts aģentūras, Lauku atbalsta dienesta, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Uzņēmumu reģistra, Valsts zemes dienesta un Nacionālā veselības dienesta pakalpojumu;
  • saņemt konsultācijas par pašvaldības e-pakalpojumiem;
  • apgūt portāla e.sigulda.lv un latvija.gov.lv lietošanu;
  • saņemt atbalstu darbā ar brīvpieejas datoru, eID kartes lasītāju un citiem rīkiem;
  • konsultēties par e-adreses un e-paraksta izveidi un lietošanu;
  • saņemt informāciju par valsts pārvaldes un pašvaldības pakalpojumiem.

Pašvaldībā arvien tiek domāts par pakalpojumu pieejamību un iespēju dažādošanu, tāpēc Siguldas pilsētas klientu centrā ir nodrošināta iespēja iedzīvotājam sarežģītus Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras vai Valsts zemes dienesta jautājumus risināt, piesakot šo iestāžu speciālistu attālinātās konsultācijas.

Vairāk par iespējām un pakalpojumiem aicinām vērsties tuvākajā valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā, zvanot uz vienotā bezmaksas uzziņu tālruņa numuru 80000388 vai rakstot uz e-pasta adresi pasts@sigulda.lv.