Ar dalību izstādēs „Inturmarket” un „MITT” tiek turpināta 2014.gada tūrisma izstāžu sezona, kuras laikā ar vērienīgu kampaņu tiek popularizēts vienots tūrisma piedāvājums Gaujas nacionālajā parkā (Gaujas NP) ar pērn izstrādāto zīmolu „Enter Gauja”.
Starptautiskajā tūrisma izstādē „Inturmarket 2014”, kas norisinājās Maskavā, Krievijā, no 15. līdz 18.martam, Gaujas NP tika pārstāvēts vienotajā Baltijas jūras reģiona stendā, ko organizē Krievijas Tūrindustrijas savienības Baltijas nodaļa.

Tūrisma izstādē „MITT 2014”, kas Maskavā notiek no 19. līdz 22.martam, Gaujas NP tiek pārstāvēts Latvijas nacionālajā stendā, ko tāpat kā iepriekšējos gadus organizē Tūrisma attīstības valsts aģentūra. Pērn izstādē Maskavā piedalījās 3000 firmu pārstāvju no 200 tūrisma galamērķiem, apmeklētāju skaits bija gandrīz 74 tūkstoši, no kuriem 75 % – profesionāļi.

Ceļotāji no Krievijas apmeklētāju skaita ziņā Gaujas NP teritorijā ieņem dalītu 1.–2.vietu, tāpēc dalība starptautiskajās tūrisma izstādēs Krievijā ir nozīmīga, lai apmeklētājus iepazīstinātu ar daudzveidīgajām tūrisma iespējām visā parka teritorijā.

Jau iepriekš ziņots, ka Gaujas NP teritorijā esošās pašvaldības – Siguldas novada, Cēsu, Valmieras, Līgatnes, Amatas, Pārgaujas, Kocēnu, Priekuļu un Inčukalna – kopš 2012.gada īsteno stratēģiju Gaujas NP kā vienota tūrisma galamērķa veicināšanai. 2014.gadā kopīgi plānota dalība 13 tūrisma izstādēs: Somijā, Nīderlandē, Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Krievijā, Baltkrievijā, Lielbritānijā un Vācijā. Šajos mērķa tirgos Gaujas NP tūrisma piedāvājums tiks popularizēts ar zīmolu „Enter Gauja”, kas radīts Gaujas NP tūrisma klastera ietvaros un tika prezentēts 2013.gada 8.februārī.

Piedalīšanās tūrisma izstādēs un gadatirgos tiek organizēta sadarbībā ar LIAA un Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalstu.