Ar dalību izstādē „Inwetex-CIS Travel Market” tiek noslēgta 2014.gada tūrisma izstāžu sezona, kuras laikā ar vērienīgu kampaņu tika popularizēts vienots tūrisma piedāvājums Gaujas nacionālajā parkā (Gaujas NP) ar pērn izstrādāto zīmolu „Enter Gauja”. Starptautiskajā tūrisma izstādē „Inwetex-CIS Travel Market”, kas no 9. Līdz 11.oktobrim norisinās Sanktpēterburgā, Gaujas NP tiek pārstāvēts vienotajā Baltijas reģiona stendā, ko organizē Krievijas Tūrindustrijas savienības Baltijas nodaļa.
„Inwetex-CIS Travel Market”, kas šogad notiek jau 21.reizi, ir lielākā tūrisma izstāde, kas norisinās Krievijas rietumu reģionos, pērn tā pulcēja 414 dalībniekus no 36 valstīm.
Ceļotāji no Krievijas apmeklētāju skaita ziņā Gaujas NP teritorijā ieņem dalītu 1.–2.vietu, tāpēc dalība starptautiskajās tūrisma izstādēs Krievijā ir nozīmīga, lai apmeklētājus iepazīstinātu ar daudzveidīgajām tūrisma iespējām visā parka teritorijā.
Jau iepriekš ziņots, ka Gaujas NP teritorijā esošās pašvaldības – Siguldas novada, Cēsu, Valmieras, Līgatnes, Amatas, Pārgaujas, Kocēnu, Priekuļu un Inčukalna – kopš 2012.gada īsteno stratēģiju Gaujas NP kā vienota tūrisma galamērķa veicināšanai. 2014.gadā kopīgi plānota dalība 13 tūrisma izstādēs: Somijā, Nīderlandē, Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Krievijā, Baltkrievijā, Lielbritānijā un Vācijā. Šajos mērķa tirgos Gaujas NP tūrisma piedāvājums tiks popularizēts ar zīmolu „Enter Gauja”, kas radīts Gaujas NP tūrisma klastera ietvaros un tika prezentēts 2013.gada 8.februārī.
Piedalīšanās tūrisma izstādēs un gadatirgos tiek organizēta sadarbībā ar LIAA un Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalstu.