No trešdienas, 24. novembra, darbu atsāk Inčukalna Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs, Atmodas ielā 4, kurš novada iedzīvotājus apkalpos epidemioloģiski drošā vidē jeb “zaļajā režīmā”.

Lai sazinātos ar Inčukalna klientu apkalpošanas centru, aicinām zvanīt uz tālruņa numuru 66954820.

 

 

Apmeklētāju pieņemšanas laiks Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Inčukalnā:

  • pirmdienās: plkst. 8.00–13.00 un plkst. 14.00–18.00;
  • otrdienās: plkst. 8.00–13.00 un plkst. 14.00–17.00;
  • trešdienās: plkst. 8.00–13.00 un plkst. 14.00–17.00;
  • ceturtdienās: plkst. 8.00–13.00 un plkst. 14.00–18.00;
  • piektdienās: plkst. 8.00–14.00.

Klientu apkalpošanas centrā novadnieki varēs saņemt pašvaldības pakalpojumus, veikt pašvaldības nodevu un nekustamā īpašuma nodokļa maksājumus, pieteikt pieprasītākos valsts pakalpojumus, kā arī bez maksas saņemt Covid-19 sertifikātu, ja iedzīvotājiem nav iespēju autentificēties ar kādu no drošas piekļuves līdzekļiem (internetbanka, eID karte, mobile ID) tīmekļvietnē www.covid19sertifikats.lv. Tāpat klientu apkalpošanas centrā varēs saņemt Siguldas novada iedzīvotāja identifikācijas kartes, šis pakalpojums iedzīvotājiem būs pieejams no 25. novembra.

Atgādinām, ka Siguldas novada pašvaldības pakalpojumi attālināti pieejami pašvaldības pakalpojumu portālā e.sigulda.lv, savukārt portālā latvija.lv attālināti var saņemt arī valsts pārvaldes pakalpojumus. Iesniegumu vai dokumentu, kas adresēts pašvaldībai un parakstīts ar drošu elektronisku parakstu, aicinām sūtīt uz pašvaldības oficiālo e‑pasta adresi pasts@sigulda.lv.

Saziņai ar pašvaldību aicinām zvanīt uz bezmaksas tālruņa numuru 80000388 vai rakstīt uz e‑pasta adresi pasts@sigulda.lv. Tāpat ar pašvaldības speciālistiem iespējams sazināties, rakstot uz viņu e‑pastu adresēm. Informācijas apmaiņa ar iedzīvotājiem notiek arī pašvaldības tīmekļa vietnē www.sigulda.lv pakalpojumā “Vēstule pašvaldībai”, kā arī sociālo tīklu vietnēs FacebookTwitter un Instagram.