AS „Latvenergo” paplašina elektroniskās norēķinu iespējas un optimizē pakalpojumu sniegšanu klientiem klātienē. Tiks pārtraukta klientu apkalpošanas centra darbība Siguldā, Raiņa ielā 2.

Pēdējo gadu laikā AS „Latvenergo” ir ieguldījusi lielus resursus, lai attīstītu efektīvus klientu apkalpošanas kanālus, un aktīvi turpina to darīt joprojām. Tomēr, rēķinoties ar apstākli, ka darbojamies brīvā tirgus situācijā, esam spiesti, kā jebkurš uzņēmums, vērtēt izmaksu pamatotību. Procesa ietvaros esam pārskatījuši arī klientu apkalpošanas organizāciju uzņēmumā. Rūpīgi izvērtējot dažādu klientu apkalpošanas kanālu noslodzes un izmaksu efektivitāti, esam spiesti optimizēt klientu apkalpošanas centru skaitu Latvijā, un pakāpeniski aizstāt tiešos klientu apkalpošanas kanālus ar izmaksu ziņā efektīvākiem un vienlaikus klientiem pieejamākiem un draudzīgākiem apkalpošanas veidiem.

Šī iemesla dēļ paziņojam, ka š.g. 25. jūnijā tiek pārtraukta AS „Latvenergo” klientu apkalpošanas centra darbība Siguldā, Raiņa ielā 2.

Apzināmies, ka AS „Latvenergo” pienākums ir nodrošināt plaši pieejamu kvalitatīvu klientu apkalpošanu, tomēr vienlaikus atzīstam, ka klienta interesēs ir saņemt ekonomiski pamatotu pakalpojumu.

Praktiski visus jautājumus, kuriem klienti līdz šim raduši meklēt risinājumus klientu apkalpošanas centros, ir iespējams atrisināt, zvanot mūsu klientu servisam pa tālruni 80 200 400. Mūsu klientu serviss pa tālruni ir bezmaksas un pieejams 24 stundas diennaktī, tādējādi nodrošinot klientus ar daudz lielāku pieejamību nekā klientu apkalpošanas centri.

Tāpat tiecamies piedāvāt klientiem plaša spektra elektroniskās vides pakalpojumus, aicinot viņus izmantot klientu pašapkalpošanās portāla www.e-latvenergo.lv pieejamās priekšrocības. Portāla funkcionalitāti pastāvīgi attīstām un papildinām ar jaunām iespējām: piemēram, kopš pērnā gada septembra AS „Latvenergo” sadarbībā ar valsts aģentūru „Kultūras informācijas sistēmas” programmu „Trešais tēva dēls” ir izvērsusi aktīvu sadarbību ar vietējo interneta piekļuves punktu – bibliotēku – darbiniekiem, apmācot bibliotekārus izmantot un izskaidrot šos elektroniskā vidē piedāvātos Latvenergo pakalpojumus.

Klientu portālā www.e-latvenergo.lv mūsu klienti var bez maksas norēķināties par elektroenerģiju, apskatīties savu maksājumu vēsturi, izdrukāt norēķinu kvītis vai dažādas AS „Latvenergo” iesniegumu veidlapas, pieslēgt Automātisko izlīdzināto maksājumu, pieteikt skaitītāja pārbaudi tā bojājuma gadījumā, sekot līdzi sava pieslēguma informācijai, nodot skaitītāja rādījumus u.c. iespējas.

Vēlamies uzsvērt, ka, izšķiroties par Klientu apkalpošanas centru slēgšanu, intensīvi strādājam, lai klienti saņemtu visus līdzšinējos pakalpojumus ar pieejamākiem un draudzīgākiem apkalpošanas veidiem.