Siguldas novada pašvaldība – ģimenei draudzīgākā pašvaldība, kuras mērķis ir kļūt par labāko dzīves un darba iespēju vietu Latvijā. Mūs vieno aizrautība, zinātkāre un drosme darīt, sasniedzot jaunas virsotnes. Tāpat kā Gauja, esam enerģiski, nelokāmi un vienmēr kustībā. Mūsu sauklis “Sigulda aizrauj!” apliecina mūsu dinamisko darba vidi, kurā vari pilnveidoties un dot savu ieguldījumu Siguldas novada attīstībā. Siguldas novada pašvaldība aicina darbā Siguldas pilsētas un Siguldas pagasta apvienības pārvaldes vadītāju. Pievienojies mūsu komandai!

Siguldas novada pašvaldība (reģ. Nr. 90000048152) aicina darbā Siguldas pilsētas un Siguldas pagasta apvienības pārvaldes vadītāju.

Pienākumi:

  • nodrošināt Pašvaldību likumā, pašvaldības nolikumā un pārvaldes nolikumā noteikto pašvaldības funkciju izpildi;
  • vadīt, plānot, organizēt un nodrošināt pārvaldes darbu, atbildēt par pārvaldes darbības tiesiskumu un pārvaldes kompetencē ietilpstošo uzdevumu izpildi, kā arī par pārvaldes teritorijā izvietoto pašvaldības institūciju darba organizēšanu;
  • pārbaudīt un uzraudzīt savā administratīvajā teritorijā esošo pašvaldības nekustamo īpašumu apsaimniekošanu un uzturēšanu;
  • veikt un uzraudzīt pārvaldes administratīvās teritorijas labiekārtošanu un sanitāro tīrību (laukumu uzturēšanu, ielu, laukumu un citu publiskai lietošanai paredzētu teritoriju apgaismošanu, parku, skvēru un zaļo zonu ierīkošanu, kapsētu un rotaļu laukumu uzturēšanu);
  • koordinēt administratīvās teritorijas iedzīvotājiem sabiedrisko pakalpojumu pieejamību;
  • sadarbībā ar Pašvaldības infrastruktūras saimnieciskā nodrošinājuma pārvaldi uzraudzīt pašvaldības ceļu un ielu uzturēšanu: sekot pašvaldības ceļu un ielu uzturēšanas kvalitātei, pārraudzīt šim mērķim paredzētā finansējuma racionālu izmantošanu administratīvajā teritorijā, veikt ceļu apsekošanu, darbu pieņemšanu;
  • kontrolēt savā administratīvajā teritorijā esošo pašvaldības saimnieciskajos jautājumos noslēgto līgumu izpildi un termiņus; noteiktās kompetences ietvaros rīkoties ar piešķirtajiem finanšu līdzekļiem un atbildēt par to izlietojumu;
  • sagatavot savas administratīvās teritorijas uzturēšanai nepieciešamo budžeta līdzekļu pieprasījumu, tai skaitā veikt fotofiksācijas, sagatavot veicamo darbu aprakstus, veikt apjomu aprēķinus, sagatavot izejas datus izdevumu tāmju aprēķināšanai utt.;
  • savas kompetences ietvaros saskaņot projektēšanas un būvniecības darbus, kontrolēt pakalpojumu un būvdarbu izpildi atbilstoši noslēgtajiem līgumiem administratīvajā teritorijā, koordinēt budžetā paredzēto darbu izpildi un piedalīties darbu pieņemšanā;
  • uzraudzīt un kontrolēt ugunsdrošības un civilās aizsardzības pasākumu ievērošanu pašvaldības iestādēs un struktūrvienībās;
  • pašvaldības noteiktajā kārtībā veikt iedzīvotāju un klientu pieņemšanu, sniegt informāciju par pašvaldības un pārraugāmās teritorijas jautājumiem;
  • izskatīt vizētos dokumentus, tai skaitā iesniegumus, sūdzības, priekšlikumus u.c., sagatavot atbildes vēstuļu projektus savas kompetences ietvaros;
  • iesaistīties ārkārtas situāciju risināšanā pārraugāmajā teritorijā.

Prasības:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • amata atbildības jomās zināšanas periodiski papildinātas tālākizglītības kursos;
  • pieredze vadošā amatā, administratīvās vadības valsts vai pašvaldību institūcijā ne mazāka kā divi gadi pēdējo piecu gadu periodā;
  • pieredze budžeta plānošanā un izpildes kontrolē;
  • izpratne par teritorijas un nekustamā īpašuma uzturēšanas prasībām;
  • pieredze komandas vadīšanā, tai skaitā darbinieku darba snieguma novērtēšanā;
  • zināšanas publisko iepirkumu organizēšanā;
  • pieredze dokumentu sagatavošanā;
  • izpratne un zināšanas par pašvaldības darba organizāciju, izpratne par pakalpojumu sniegšanas kvalitāti un tās kontroli;
  • pašvaldības darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana;
  • teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, plānošanas un organizēšanas prasmes;
  • iniciatīva, spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un strādāt komandā, organizētība, precizitāte un atbildība;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • prasme strādāt ar datoru (MS Office programmas, Internet);
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Piedāvājam:

  • iespēju strādāt dinamiskā vidē pašvaldībā, kuras sauklis ir “Sigulda aizrauj!”;
  • interesantu, radošu un atbildīgu darbu;
  • sociālās garantijas atbilstoši pašvaldības atlīdzības un sociālo garantiju nolikumā noteiktajam;
  • veselības apdrošināšanas polisi pēc nostrādātiem trīs mēnešiem;
  • profesionālās pilnveides un apmācības iespējas;
  • atalgojumu pārbaudes laikā 1933 eiro pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika darba snieguma novērtējuma tiks noteikta individuālā mēnešalga līdz 2035 eiro, atkarībā no darbinieka individuālās kvalifikācijas).

Pieteikties darbā, darba pieredzes aprakstu (CV) un motivācijas vēstuli ar norādi “Siguldas pilsētas un Siguldas pagasta apvienības pārvaldes vadītājs” sūtot uz e-pasta adresi cv@sigulda.lv, pa pastu Siguldas novada pašvaldībai, Pils iela 16, Sigulda, LV-2150, vai šajā adresē iesniegt personīgi līdz 18. augustam. Tālrunis uzziņām: 68416046.
Datu pārzinis ir Siguldas novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000048152, juridiskā adrese Pils ielā 16, Siguldā, Siguldas novadā, kas veic personas datu apstrādi darbinieku atlasei.
Papildu informāciju par minēto personas datu apstrādi var iegūt Siguldas novada pašvaldības tīmekļa vietnes www.sigulda.lv sadaļā Pašvaldība/Privātuma politika, iepazīstoties ar Siguldas novada pašvaldības iekšējiem noteikumiem “Par Siguldas novada pašvaldības personas datu apstrādes privātuma politiku” vai klātienē Siguldas novada pašvaldības klientu apkalpošanas vietās.

 

Aplūkot citas aktuālās vakances iespējams, apmeklējot darba piedāvājumu sadaļu šeit.