Siguldas novada pašvaldība aicina darbā sekretāri/-u – arhivāri/-u Bāriņtiesā.

Prasības pretendentiem:

  • vismaz pirmā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
  • teicamas lietvedības zināšanas;
  • teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
  • ļoti labas prasmes strādāt ar biroja tehniku, datoru (MS Office programmas, internets);
  • prasme strādāt komandā;
  • labas saskarsmes, komunikācijas prasmes;
  • precizitāte, operativitāte, augsta atbildības izjūta;
  • pieredze ar lietvedību saistītā darbā – ne mazāk kā viens gads.

Galvenie pienākumi:

  • vadīt Bāriņtiesas lietvedības un dokumentu aprites procesu;
  • veidot un kārtot Bāriņtiesas arhīvu atbilstoši likumdošanai;
  • reģistrēt informāciju Bāriņtiesas reģistros un vienotajā datu bāzes sistēmā;
  • protokolēt Bāriņtiesas sēdes.
Piedāvājam:
  • atbildīgu darbu atsaucīgā komandā;
  • profesionālās pilnveides un apmācības iespējas;
  • sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstules ar CV, lūdzam, sūtīt līdz 2012.gada 2.oktobrim uz e‑pastu kristine.simanovica@sigulda.lv vai pa pastu Siguldas novada Dome, Pils iela 16, Sigulda, Siguldas novads, LV-2150.

Uzziņas pa tālruni 67970846, Bāriņtiesas priekšsēdētāja Daina Reizenberga.