Sākoties jaunajai būvniecības sezonai, pirmdien, 23. martā, atsāksies remontdarbi Vidzemes šosejas (A2) posmā no Sēnītes līdz Garkalnei. Visā remontposmā jau no 23. marta paredzēts ātruma ierobežojums 70 km stundā. Satiksme tiks organizēta pa divām joslām pa abām brauktuvēm un tikai atsevišķos posmos, kur tiks veikti darbi, pa vienu joslu. No 24. marta Sēnītes satiksmes mezglā būs slēgts rotācijas aplis un satiksme tiks organizēta pa jaunizbūvētām apgriešanās vietām uz Vidzemes šosejas.

Būvdarbu laikā tiks veikta asfalta virskārtas ieklāšana abās brauktuvēs, ceļa pārvadu apakšējo daļu remonts un Sēnītes satiksmes mezgla rotācijas apļa pārbūve.

Vidzemes šosejas posma no Sēnītes līdz Garkalnei pārbūves darbi uzsākti 2019. gada 1. aprīlī, tos plānots pabeigt šā gada novembrī. Līdz šim veiktajos būvdarbos ceļam ir ieklāta asfalta seguma apakškārta un saistes kārta, uzsākta satiksmes pārvadu pārbūve, atjaunotas caurtekas un gājēju tuneļi, kā arī apgaismojums un gājēju luksofors Vangažos.

Būvdarbu veicējs ir piegādātāju apvienība “Binders” un “ACB”. Līgumcena ir 46,5 miljoni eiro (ar PVN), no tiem Kohēzijas fonda līdzfinansējums 40% apmērā un 60% – valsts budžeta finansējums. Kopējais būvdarbu posms ir 14 kilometrus garš, taču, ņemot vērā to, ka katrā braukšanas virzienā ir divas joslas, seguma pastiprināšana tiek veikta kopumā vairāk nekā 30 kilometru kopgarumā. Projekta ietvaros tiek atjaunoti arī septiņi ceļa pārvadi un divi tuneļi Sēnītes mezglā, kā arī divi pārvadi pie Vangažiem un divas caurtekas. 1,65 km garumā ceļa sega tiek pārbūvēta arī uz autoceļa Inčukalns–Valmiera–Igaunijas robeža (Valka) (A3) tā sākumposmā.

Jau ziņots, ka Vidzemes šosejas posms no Sēnītes līdz Garkalnei tādā konstrukcijā, kāda tur ir tagad, ir izbūvēts 1974. gadā. Pēdējo reizi seguma atjaunošanas darbi tur nelielos posmos ir veikti pagājušā gadsimta beigās un šā gadsimta sākumā.

Informāciju sagatavoja:
VAS “Latvijas Valsts ceļi”
Komunikācijas daļa