Siguldas novada pašvaldība aicina darbā Domes sekretāru/-ri. Pieteikuma dokumentus lūdzam sūtīt līdz  2015.gada 3.augustam uz e‑pastu: kristine.simanovica@sigulda.lv vai pastu: Siguldas novada Dome, Pils iela 16, Sigulda, LV-2150. Dokumentus šajā adresē var iesniegt arī personīgi. Uzziņas pa tālruni 67970852.

Prasības pretendentiem:
•    augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
•    iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā ne mazāka par 3 gadiem;
•    precizitāte, operativitāte, augsta atbildības sajūta par uzticētajiem darbiem;
•    izcilas komunikācijas un pielāgošanas spējas, spēja strādāt saspringtās darba situācijās;
•    prasme strādāt komandā;
•    prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un risināt sarežģītas situācijas;
•    pieredze patstāvīgi un mērķtiecīgi organizēt un plānot savu darbu, noteikt prioritātes;
•    teicama pieredze un prasme darbā ar informācijas tehnoloģijām;
•    teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī.

Galvenie darba pienākumi:
•    sagatavot domes sēžu darba kārtības projektus;
•    protokolēt domes sēdes un tehniski noformēt domes sēžu protokolus;
•    informēt deputātus par domes sēdēm un to darba kārtību;
•    veikt komiteju un komisiju darba laika uzskaiti;
•    sagatavot un izsniegt domes sēžu protokolu izrakstus un lēmumu norakstus;
•    veikt visas likumā „Par pašvaldībām“ noteiktās darbības, kas saistītas ar domes sēdē pieņemto saistošo noteikumu stāšanos spēkā;
•    administrēt domes priekšsēdētāja e‑pastu;
•    noformēt, izdrukāt un nodot parakstīšanai vadībai darbinieku sagatavotās nosūtāmās vēstules un pēc parakstīšanas nosūtīt attiecīgajam adresātam;
•    uzglabāt domes sēžu lēmumu izrakstus;
•    uzglabāt līdz nodošanai arhīvā domes sēžu, komitejas sēžu un komisiju sēžu protokolus.

Piedāvājam:
•     dinamisku un atbildīgu darbu;
•     atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas.

Iesniedzamie dokumenti:
•     motivācijas vēstule;
•    dzīves gājuma, izglītības un darba pieredzes apraksts (CV).