Lai sniegtu operatīvu un izsmeļošu informāciju visiem uzņēmējiem, kuru darbību  ietekmējusi Covid-19 pandēmija, Valsts ieņēmumu dienestā (VID) no 25. marta sāk darboties īpaši tam izveidota atbalsta tālruņa līnija 67120020. Tālrunis darbosies no pirmdienas līdz ceturtdienai no plkst. 8.15 līdz 17.00, bet piektdienās no plkst. 8.15 līdz 15.45.
 
Zvanot uz to, ikviens uzņēmējs un saimnieciskās darbības veicējs varēs saņemt VID konsultantu atbildes uz jautājumiem par to, kādas atbalsta iespējas nodokļu jomā ir pieejamas, un kā tās saņemt gadījumā, ja uzņēmējdarbību ir skārusi Covid-19 izraisītā krīze. Uzņēmēji jautājumus var uzdot arī rakstiski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā.
 
Aktuālā informācija par atbalsta pasākumiem nodokļu jomā saistībā ar Covid-19 izraisītajām grūtībām un iespēju tiem pieteikties pieejama VID tīmekļa vietnē www.vid.gov.lv, kā arī Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē www.fm.gov.lv.
 
Par citiem VID kompetences jautājumiem, kas neatteicas uz atbalsta pasākumiem saistībā ar Covid-19, arī turpmāk var zvanīt uz līdzšinējo VID Konsultatīvo tālruni 67120000, kā arī uzdot savu jautājumu rakstiski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā sadaļā “Sarakste ar VID”.
 
Informāciju sagatavoja:
VID Sabiedrisko attiecību daļa