Darbs klientu apkalpošanas speciālistam/-ei (uz noteiktu laiku)

Pienākumi

  • klientu konsultēšana par uzņēmuma pakalpojumiem;
  • līgumu slēgšana ar klientiem, pakalpojumu izmaksu aprēķināšana, rēķinu un atskaišu sagatavošana;
  • darbs ar lielu datu un informācijas apjomu;
  • datu apstrāde, darbs ar vairākām informācijas sistēmām un Microsoft Excel.

Prasības

  • zināšanas lietvedībā un spēja juridiski korekti sagatavot atbildes klientiem;
  • pieredze darbā ar dokumentiem un uzskaites sistēmām;
  • labas iemaņas darbā ar datoru un MS Office programmām;
  • pieredze klientu apkalpošanā pa telefonu un klātienē;
  • labas latviešu valodas zināšanas;
  • laipna un atsaucīga attieksme.

Piedāvājums

  • atalgojums no 1250 līdz 1450 eiro bruto;
  • iespēja saņemt atalgojuma mainīgo daļu atbilstoši darba sniegumam;
  • veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšana;
  • apmaksātas brīvdienas svarīgos dzīves notikumos;
  • profesionālās izaugsmes un apmācības iespējas;
  • darbs uzņēmumā, kurā ilgtspēja un rūpes par vidi ir prioritāte.

Pieteikšanās informācija

Pieteikties darbā, pieteikumu un CV sūtot uz e-pasta adresi info@jumis.lv līdz 28. martam.

Publicēts
04 Mar 2025
Atjaunināts
04 Mar 2025
Esi pirmais, kurš uzzina!
Izvēlies atbilstošu kategoriju un saņem aktualitātes un jaunumus savā e-pastā
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Piekrītu manu personas datu apstrādei un jaunumu saņemšanai e-pastā.