Darbs klientu apkalpošanas speciālistam/-ei-aktierim/aktrisei

Pienākumi

  • klientu apkalpošana;
  • vācu sarga loma;
  • sagatavot vidi un sevi darbam ar klientiem;
  • sekot līdzi noteiktajam reglamentam par to, kā komunicēt attiecīgā situācijā, spēlējot savu lomu.

Prasības

  • spēja brīvi komunicēt ar klientiem;
  • spēja iejusties sev piešķirtajā lomā;
  • atbildības sajūta un punktualitāte;
  • bez kaitīgiem ieradumiem;
  • rūpes par savu fizisko un garīgo veselību.

Piedāvājums

  • darba laiks pēc grafika;
  • transports uz darbu un atpakaļ.

Pieteikšanās informācija

Pieteikties darbā, CV sūtot uz e-pasta adresi fanran.info@gmail.com vai zvanot uz tālruņa numuru 22129065.

Publicēts
17 Apr 2025
Atjaunināts
17 Apr 2025
Esi pirmais, kurš uzzina!
Izvēlies atbilstošu kategoriju un saņem aktualitātes un jaunumus savā e-pastā
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Piekrītu manu personas datu apstrādei un jaunumu saņemšanai e-pastā.
=