Pienākumi
- apkalpot potenciālos un esošos klientus (pieņemt iesniegumus, sagatavot atbildes, informēt par sniegtajiem pakalpojumiem u.tml.);
- pēc iesnieguma un citu nepieciešamo dokumentu saņemšanas noformēt klientu līgumus (par sabiedriskiem ūdenssaimniecības pakalpojumiem) un vienošanās par grozījumiem līgumos saskaņā ar izstrādātajām veidnēm;
- pieņemt un reģistrēt ziņojumus par ūdens skaitītāju rādījumiem;
- veikt rēķinu par centralizēto ūdensapgādi un/vai kanalizāciju sagatavošanu un nosūtīšanu saskaņā ar noslēgtā līguma noteikumiem;
- sekot līdzi klientu maksājumiem un veikt darbības parādu piedziņai;
- veikt skaitītāju (komercuzskaites mēraparātu un apakšskaitītāju) uzskaiti, pamatojoties uz iesniegtajiem aktiem;
- strādāt ar datoru (MS Office, Horizon, Interneta un e-pasta pārlūkprogrammas).
Prasības
- pirmā līmeņa augstākā vai vidējā speciālā izglītība grāmatvedības un/vai finanšu sfērā;
- pieredze līdzīgā amatā un ar grāmatvedības programmu Horizon tiks uzskatīta par priekšrocību;
- spēja strādāt intensīvu darbu komandā;
- analītiska domāšana, precizitāte, atbildības sajūta;
- labas prasmes komunikācijā ar klientiem.
Piedāvājums
- darbs pašvaldības kapitālsabiedrībā;
- sociālās garantijas saskaņā ar normatīvo aktu prasībām un koplīgumu (piemaksas, prēmijas, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu);
- iespēja pilnveidot profesionālās iemaņas;
- darbs uz nenoteiktu laiku ar normālu darba laiku;
- darba alga 1455 eiro mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
- iespēja uzsākt darba tiesiskās attiecības nekavējoties.
Pieteikšanās informācija
Pieteikties darbā, CV un pieteikuma vēstuli līdz 2025. gada 29. jūnijam sūtot uz e-pasta adresi saltavots@saltavots.lv, vai pa pastu – SIA “SALTAVOTS”, Lakstīgalas iela 9B, Sigulda, Siguldas novads, LV-2150, vai iesniedzot personīgi. Informācija pa tālruni 29181233.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “SALTAVOTS”
Publicēts
Pieteikties līdz:
Bruto alga
1455 eiro
Darba laiks
Pilna laika