Pienākumi
- darbs ar esošajiem uzņēmuma klientiem, nodrošinot augsta līmeņa pēcpārdošanas servisu;
- pieprasījumu un pasūtījumu apstrāde;
- datu apkopošanu, apstrāde un analizēšana;
- sadarbība ar citiem uzņēmuma departamentiem;
- iepazīt un pārzināt ražoto produkciju.
Prasības
- teicamas angļu un latviešu valodas zināšanas;
- spēja strādāt ātri, precīzi, patstāvīgi un iekļaujoties noteiktajos termiņos;
- izcilas komunikācijas prasmes;
- analītiska un stresa noturīga personība;
- izpratne par to, kas ir labs serviss un kvalitatīvs produkts;
- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros;
- labas datorprasmes (MS Office, ERP), Navision zināšanas tiks uzskatīta par priekšrocību.
Piedāvājums
- interesants un dinamisks darbs starptautiskā vidē;
- veselības apdrošināšana no pirmās darba dienas un citi darbinieku labumi;
- darba laiks no plkst. 8.00 līdz 17.00;
- alga no 1500 eiro bruto.
Pieteikšanās informācija
Pietikties darbā, CV sūtot uz e-pasta adresi darbs@kvist.com līdz 17. maijam.
SIA “KVIST”
Publicēts
Pieteikties līdz:
Bruto alga
no 1500 eiro bruto
Darba laiks
Pilna laika