Darbs klientu apkalpošanas speciālistam/-ei

Pienākumi

  • darbs ar esošajiem uzņēmuma klientiem, nodrošinot augsta līmeņa pēcpārdošanas servisu;
  • pieprasījumu un pasūtījumu apstrāde;
  • datu apkopošanu, apstrāde un analizēšana;
  • sadarbība ar citiem uzņēmuma departamentiem;
  • iepazīt un pārzināt ražoto produkciju.

Prasības

  • teicamas angļu un latviešu valodas zināšanas;
  • spēja strādāt ātri, precīzi, patstāvīgi un iekļaujoties noteiktajos termiņos;
  • izcilas komunikācijas prasmes;
  • analītiska un stresa noturīga personība;
  • izpratne par to, kas ir labs serviss un kvalitatīvs produkts;
  • spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros;
  • labas datorprasmes (MS Office, ERP), Navision zināšanas tiks uzskatīta par priekšrocību.

Piedāvājums

  • interesants un dinamisks darbs starptautiskā vidē;
  • veselības apdrošināšana no pirmās darba dienas un citi darbinieku labumi;
  • darba laiks no plkst. 8.00 līdz 17.00;
  • alga no 1500 eiro bruto.

Pieteikšanās informācija

Pietikties darbā, CV sūtot uz e-pasta adresi darbs@kvist.com līdz 17. maijam.

Publicēts
17 Apr 2025
Atjaunināts
17 Apr 2025
Esi pirmais, kurš uzzina!
Izvēlies atbilstošu kategoriju un saņem aktualitātes un jaunumus savā e-pastā
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Piekrītu manu personas datu apstrādei un jaunumu saņemšanai e-pastā.
=