Pienākumi
- sniegt informāciju klātienē un attālināti par valsts un pašvaldības pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem;
- pieņemt maksājumus un sagatavot kases dokumentus;
- reģistrēt un nosūtīt korespondenci;
- strādāt ar dažādām datubāzēm un reģistriem;
- nodrošināt operatīvu informācijas apriti.
Prasības
- augstākā izglītība (iegūta vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība);
- valsts valodas zināšanas (t.sk. ortogrāfijas, interpunkcijas, sintakses un morfoloģisko prasību ievērošana) augstākajā līmenī;
- pieredze klātienes klientu apkalpošanā ne mazāk kā 2 gadi;
- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office);
- komunikācijas prasmes, precizitāte, atbildība, radošums un pozitīva attieksme.
Piedāvājums
- darbs dinamiskā un profesionālā komandā;
- stabils atalgojums no 471 līdz 496 eiro pirms nodokļu nomaksas;
- veselības apdrošināšanas polise pēc 3 nostrādātiem mēnešiem;
- profesionālās pilnveides iespējas;
- sociālās garantijas.
Pieteikšanās informācija
Pieteikties darbā, darba pieredzes aprakstu (CV) un motivācijas vēstuli līdz 2025. gada 19. jūnijam ar norādi “KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU/-I LĒDURGĀ nepilna laika” nosūtot uz e-pasta adresi cv@sigulda.lv, pa pastu Siguldas novada pašvaldībai, Pils iela 16, Sigulda, LV-2150 vai šajā adresē iesniedzot personīgi. Informācija uzziņām pa tālruni: 67970849.
Datu pārzinis ir Siguldas novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000048152, juridiskā adrese Pils ielā 16, Siguldā, Siguldas novadā, kas veic personas datu apstrādi darbinieku atlasei.
Papildu informāciju par minēto personas datu apstrādi var iegūt Siguldas novada pašvaldības tīmekļa vietnes www.sigulda.lv sadaļā Pašvaldība/Privātuma politika, iepazīstoties ar Siguldas novada pašvaldības iekšējiem noteikumiem “Par Siguldas novada pašvaldības personas datu apstrādes privātuma politiku” vai klātienē Siguldas novada pašvaldības klientu apkalpošanas vietās.
Siguldas novada pašvaldība
Publicēts
Pieteikties līdz:
Bruto alga
471–496 eiro
Darba laiks
Nepilna laika