Pienākumi
- pacientu apkalpošanas organizācija un pierakstu veidošana pie speciālistiem (klātienē, telefoniski un elektroniski);
- pārzināt un sniegt pacientiem nepieciešamo informāciju par pieejamiem rehabilitācijas pakalpojumiem un to sniegšanas kārtība;
- uzturēt precīzus pacientu kartotēkas uzturēšanu.
Prasības
- vidējā vai augstākā izglītība;
- pieredze darbā ar klientiem;
- teicamas latviešu valodas zināšanas;
- labas datorprasmes;
- precizitāte un atbildība arī saspringtos darba apstākļos;
- priekšroka tiks dota kandidātam(-ei) ar reģistrāciju ārstniecības personu reģistrā, administratora darba pieredzi, svešvalodu zināšanām.
Piedāvājums
- 0,5 slodze;
- atalgojums 670 eiro pirms nodokļu nomaksas;
- personīgā izaugsme un profesionālā zināšanu pilnveidošana;
- dinamisks, radošs darbs draudzīgā kolektīvā;
- sociālās garantijas.
Pieteikšanās informācija
Pieteikties darbā, CV un pieteikuma vēstuli sūtot uz e-pasta adresi slimnica@siguldasslimnica.lv līdz 27. martam. Tālrunis uzziņām: 67973973.
Uzņēmums sazināsies ar kandidātiem, kurus aicinās uz pārrunām.
SIA “Siguldas slimnīca”
Publicēts
Pieteikties līdz:
Bruto alga
670 eiro
Darba laiks
Nepilna laika