Trešdien, 20.maijā, P/A „Siguldas Attīstības aģentūra” sadarbībā ar Latvijas Lauku konsultācijas centra Siguldas nodaļu rīkoja praktisko darbnīcu „Mārketinga un komunikācijas tendences 2015”.
Par semināra tēmas aktualitāti liecināja aktīvā interesentu pieteikšanās dalībai darbnīcā.
Darbnīcu vadīja pieredzējušas komunikācijas ekspertes Lolita Ozoliņa un Liene Kupča. Semināra diena pagāja ar saukli „Diena, lai spridzinātu & spridzinātu Siguldā”.
Semināra laikā tika apskatītas tādas tēmas kā emocionālā inteliģence, pakalpojuma dizaina process, organizācija kā sistēma un vadītāja loma tajā u.c. Treneri uzsvēra, ka mazo uzņēmumu priekšrocības ir dinamika un efektivitāte. Runājot par komunikāciju ar klientu, uzsvars tika likts uz to, ka tai ir jābūt personīgai, mērķiecīgai un pārdomātai.
Radošās diskusijās, īsās lekcijās un darba grupās darbnīcas dalībnieki ieguva informāciju par mārketinga komunikācijas tendencēm, idejas sava uzņēmuma pilnveidošanai, praktiskus padomus un izpratni par klientorientētību kā komunikācijas disciplīnu klientu noturēšanā un piesaistē.
Paldies semināra vadītājiem un aktīvajiem dalībniekiem!
Informāciju sagatavoja:
Uzņēmējdarbības atbalsta punkta vadītāja
Ina Stupele