Personāla pārvaldes mērķis ir nodrošināt pašvaldības administrāciju ar profesionāliem un motivētiem darbiniekiem, kuri īsteno pašvaldības mērķus. Pārvaldes funkcijas ir:
- organizēt un koordinēt personāla vadības procesus pašvaldībā;
- nodrošināt vienotas pašvaldības personāla vadības politikas un stratēģijas izstrādi un koordinēt tās ieviešanu un īstenošanu;
- nodrošināt profesionāla personāla piesaisti;
- nodrošināt personāla datu uzkrāšanu, sistematizēšanu un analīzi;
- nodrošināt efektīvas atlīdzības sistēmas izstrādi, koordinēt tās ieviešanu un īstenošanu;
- nodrošināt normatīvajos aktos noteikto darbību veikšanu saistībā ar amatiem, kuriem noteikts valsts amatpersonas statuss;
- sniegt atbalstu personālvadības jautājumos pašvaldības vadībai un iestāžu vadītājiem.