Krimuldas un Lēdurgas pagastu apvienības pārvalde

Kontaktinformācija

Adrese
Saņemt norādes kartē
Visi kontakti

Pārvaldes funkcijas:

  • nodrošināt domes lēmumu un likumā “Par pašvaldībām” noteikto funkciju izpildi Pārvaldes darbības administratīvajā teritorijā;
  • nodrošināt pašvaldības kompetencē esošo izziņu izsniegšanu un sniegt informāciju par pašvaldības kompetencē esošajiem jautājumiem;
  • pieņemt fizisko personu un juridisko personu iesniegumus un sniegt atbildes sniegšanu attiecīgajām personām;
  • pieņemt valsts noteikto nodokļu un nodevu maksājumus, kuru iekasēšana ir uzdota pašvaldībai, kā arī novada domes noteikto nodevu maksājumus un maksājumus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem;
  • izmaksāt pašvaldības sociālos pabalstus.

Pārvaldes uzdevumi:

  • nodrošināt pieejamību informācijai par domes pieņemtajiem lēmumiem un saistošajiem noteikumiem, kā arī citu vispārpieejamu informāciju;
  • nodrošināt iedzīvotāju pieņemšanu, ja nepieciešams, palīdzēt organizēt tikšanos ar domes deputātiem, amatpersonām/darbiniekiem; pašvaldības institūciju un pašvaldības;
  • pieņemt iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus no fiziskām un juridiskām personām, nodrošināt atbildes sagatavošanu iesniedzējiem;
  • koordinēt Pārvaldes administratīvās teritorijas iedzīvotājiem komunālos pakalpojumus (ūdensapgāde un kanalizācija; siltumapgāde; sadzīves atkritumu apsaimniekošanu; notekūdeņu savākšana, novadīšana un attīrīšana);
  • gādāt par pagastu apvienības teritorijas labiekārtošanu un sanitāro tīrību (ielu, ceļu un laukumu uzturēšanu; ielu, laukumu un citu publiskai lietošanai paredzētu teritoriju apgaismošanu; parku, skvēru un zaļo zonu ierīkošanu; kapsētu uzturēšanu);
  • piedalīties teritorijas attīstības plānošanas dokumentu, nozaru attīstības programmu un stratēģiju, investīciju plānu u.tml. dokumentu izstrādē un pilnveidošanā par pagastu apvienības administratīvo teritoriju.
  • sadarbībā ar Teritorijas attīstības pārvaldi nodrošināt Pārvaldes teritorijā publiskā lietošanā esošo mežu, smilšu un/vai grantskarjeru un ūdeņu apsaimniekošanu;
  • Pašvaldības nekustamā īpašuma pārvaldības procesā veicināt Pašvaldības nekustamā īpašuma uzlabošanu, tajā skaitā apkārtējās vides kvalitātes saglabāšanu un paaugstināšanu atbilstoši finanšu resursiem;
  • pildīt Civilās aizsardzības komisijas dotos uzdevumus.

Dokumenti

Vai šī informācija bija noderīga?
Jūsu atsauksme palīdzēs mums uzlabot šo vietni

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Vai šī informācija bija noderīga?
Esi pirmais, kurš uzzina!
Izvēlies atbilstošu kategoriju un saņem aktualitātes un jaunumus savā e-pastā
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Piekrītu manu personas datu apstrādei un jaunumu saņemšanai e-pastā.