Mūžizglītības programma “Lielo ģimnāzija” aicina uz tiešsaistes lekciju “Caur grūto uz jēgpilno un caur sāpīgi uz priecīgo”. Tā notiks 10. decembrī no plkst. 19.00 līdz 20.30 tiešsaistē.

Lekciju vada:

Mg. Psych. Ieva Kimonte, korporatīvās kultūras direktore un lektore “Surepoint Group” Kanādā; lektore un autore tiešsaistes kursam “Koučings biznesa vadītājiem” tālākizglītības programmā Atabaskas Universitātē, Kanādā. Ievas aicinājums ir atraisīt potenciālu, kas slēpjas gan indivīdos, gan organizācijās. Ikdienas darbā Ieva palīdz līderiem atrast viņu pašu labāko veidu, kā būt ietekmīgam vadītājam. Bieži vien šis ceļojums sākas ar līdera attiecībām ar sevi un citiem, un dziļu pašrefleksiju. Šajā nodarbībā Ieva dalīsies ar psiholoģijā un personīgajā praksē balstītiem modeļiem, kas palīdz un sniedz atbalstu dzīves ceļā cauri grūtībām pašiem, un ļauj efektīvāk atbalstīt arī cilvēkus mums līdzās, ar fokusu uz ģimeni.

Dr. Sc.admin Kristīne Zaksa, koučs izdegšanas novēršanas jautājumos, personīgās izaugsmes un komandu koučs, sistēmiskais konsultants, lektore vairākās Latvijas augstskolās. Kristīnes vēlme izprast cēloņu un seku likumsakarības no koučinga pieejas ir aizvedusi uz sistēmisko pieeju. Šobrīd Kristīne ikdienā sniedz konsultācijas individuāli par dažādiem “sastrēgušajiem” jautājumiem gan organizācijās, gan arī privāti, palīdzot ieraudzīt kopsakarības plašāk un dziļāk, un pašiem nonākt pie sev vērtīgām atziņām.

Šajā nodarbībā tiks apskatītas dažādas mūsu pašu un apkārtējo stresa reakcijas gan darbā, gan mājās, lai tās atpazītu, validētu un apgūtu vienkāršu struktūru, kā par to domāt, lai nonāktu atpakaļ pie jēgpilnās un priecīgās iekšējās sajūtas. Kā arī būs iespēja mācīties atpazīt savas un apkārtējo spēcīgās puses, lai ar tām mijiedarbotos un palīdzētu izkļūt no stresa situācijām un veicinātu sadarbību.

Lai pieslēgtos tiešsaistes nodarbībai, līdz 9. decembrim nepieciešams aizpildīt šo reģistrācijas anketu. Saite, lai pieslēgtos nodarbībai, tiks nosūtīta uz reģistrācijā norādīto e-pastu vienu dienu pirms lekcijas.