Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, Lauku atbalsta dienests līdz 14. aprīlim ir pārtraucis klientu apkalpošanu klātienē. Lai pakalpojumus padarītu pieejamākus, dienests paplašinājis iespējas: klientu reģistrācijas veidlapas vai veidlapas par izmaiņām klientu datos var iesniegt portālā www.latvija.lv, autentificējoties ar internetbankas pieejām. Līdz šim Klientu reģistrācijas/Izmaiņas klientu datos veidlapas šādi iesniegt nevarēja. Aizpildītas klientu reģistrācijas veidlapas klients var iesniegt arī parakstītas ar drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz e‑pasta adresi lad@lad.gov.lv.
 
Tāpat Lauku atbalsta dienests izvērtēs projektu īstenošanas termiņu pagarināšanu, kā arī nepiemēros sankcijas par saistību neizpildi. Ja dienesta klienti, izvērtējot situāciju, secina, ka nebūs iespējams sasniegt izvirzītos mērķus, veikt nepieciešamās iegādes vai īstenot citas aktivitātes, par to ir jāinformē dienests, rakstot iesniegumu ar pamatojumu par radušos situāciju. Katru gadījumu dienests izskatīs un izvērtēs individuāli, lai rastu labāko risinājumu.
 
Konsultācijas par neskaidrajiem jautājumiem klienti var saņemt attālināti, zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 vai rakstot uz e‑pasta adresi lad@lad.gov.lv. Lauku atbalsta dienests ir atcēlis visus ieplānotos publiskos pasākumus – seminārus, konsultācijas un konferences.