Pienākumi
- organizēt un nodrošināt aktuālo un arhīva dokumentu pārvaldību, kārtot un glabāt dokumentus atbilstoši lietu nomenklatūrai, sagatavot dokumentus nodošanai arhīvā, nodrošināt lietu nomenklatūru izstrādi;
- organizēt un nodrošināt apmeklētāju pieņemšanu, konsultēt apmeklētājus, nodrošināt apmeklētāju iesniegumu pieņemšanu un iesniegumu apriti atbilstoši kompetencei vai piekritībai;
- organizēt un nodrošināt informācijas (dokumentu) ievadi un apriti Siguldas novada pašvaldības lietotajās informācijas sistēmās (iekšējās informācijas sistēmas), kā arī valsts pārvaldes uzturētajās un administrētajās informācijas sistēmās (ārējās informācijas sistēmās);
- nodrošināt ienākošo un izejošo telekomunikāciju, e–komunikāciju, sociālo kontu uzturēšanu un administrēšanu;
- uzraudzīt un kontrolēt Pašvaldības policijā uzsākto administratīvo pārkāpumu procesu izmeklēšanas termiņus, sagatavot pārskatus un atskaites par veiktajiem vai veicamajiem darba pasākumiem;
- plānot, organizēt un nodrošināt pasākumus, kas saistīti ar bērnu neformālajiem izglītošanas pasākumiem, kā arī Pašvaldības policijas reprezentatīvajiem pasākumiem, nodrošināt publicitātes pasākumus iekšējā un ārējā komunikācijā;
- nodrošināt aktīvu asistēšanu Pašvaldības policijas vadībai, sniegt praktisku un izglītojošu atbalstu Pašvaldības policijas nodarbinātajiem dokumentu pārvaldības jomā.
Prasības
- atbilstība likuma “Par policiju” 21. panta pirmās daļas prasībām;
- vidējā vai augstākā izglītība. Augstākā izglītība vai sekmīgas studijas augstākās izglītības programmas noslēdzošajos studiju posmos (semestros) tiks uzskatīta par priekšrocību;
- teicamas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 1.pakāpe), citu svešvalodu zināšana tiks uzskatītas par priekšrocību;
- prasme patstāvīgi organizēt darbu, spēja savas kompetences ietvaros noteikt darba prioritātes un izvirzīt mērķus;
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, disciplinētība un godīgums, personība, kas vērsta uz attīstību;
- iemaņas darbā ar datoru, tipveida datora programmatūru (MS Office), biroja tehniku;
- profesionālā pieredze iestādes (institūcijas) dokumentu pārvaldības organizēšanā un nodrošināšanā vai tiesībaizsardzības, militārajās vai civilās aizsardzības institūcijās (tiks uzskatīta par priekšrocību).
Piedāvājums
- iespēja strādāt aktīvā un dinamiskā vidē;
- nepieciešamības gadījumā iespēja apvienot darbu ar studijām vai blakusdarbu;
- interesants un atbildīgs darbs atsaucīgā un pieredzējušā kolektīvā;
- iespēja pilnveidot profesionālās zināšanas, apmeklējot mācības;
- iespēja sevi fiziski pilnveidot, bez maksas apmeklējot fiziskās sagatavotības treniņu Siguldas Sporta centra trenažieru zālē, peldbaseinā un fitnesa treniņos;
- stabila un garantēta mēnešalga 1150-1211 eiro apmērā;
- sociālās garantijas;
- nelaimes gadījumu darbā un veselības apdrošināšana (pēc pārbaudes laika beigām).
Pieteikšanās informācija
Pieteikties darbā, CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Pašvaldības policijas inspektors, lietvedības speciālists (dokumentu pārvaldības jomā)” sūtot uz e-pasta adresi policija@sigulda.lv līdz 12. janvārim vai iesniegt personīgi Siguldas novada Pašvaldības policijā Ausekļa ielā 6, Siguldā. Tālrunis uzziņām: 67972008
Sigudas novada Pašvaldības policija
Publicēts
Pieteikties līdz:
Bruto alga
1150–1211 eiro
Darba laiks
Pilna laika