Siguldas novada pašvaldība – ģimenei draudzīgākā pašvaldība, kuras mērķis ir kļūt par labāko dzīves un darba iespēju vietu Latvijā. Mūs vieno aizrautība, zinātkāre un drosme darīt, sasniedzot jaunas virsotnes. Tāpat kā Gauja, esam enerģiski, nelokāmi un vienmēr kustībā. Mūsu sauklis “Sigulda aizrauj!” apliecina mūsu dinamisko darba vidi, kurā vari pilnveidoties un dot savu ieguldījumu Siguldas novada attīstībā. Aicinām darbā Siguldas novada pašvaldības izpilddirektoru/-i. Pievienojies mūsu komandai!
Siguldas novada pašvaldība (reģ. Nr. 90000048152) aicina darbā Siguldas novada pašvaldības izpilddirektoru/-i (profesijas kods 1112 38) uz noteiktu laiku (uz 5 gadiem).
Pienākumi:
- pildīt Pašvaldību likumā noteiktos izpilddirektora pienākumus;
- atbildēt par pašvaldības darbu, doto uzdevumu izpildi, nodrošināt darba nepārtrauktību, lietderību un tiesiskumu;
- koordinēt un kontrolēt padotībā esošo iestāžu un to vadītāju darbu;
- organizēt domes lēmumu, domes izdoto saistošo noteikumu un citu normatīvo aktu izpildi;
- domes noteiktajā kārtībā un ietvaros rīkoties ar pašvaldības mantu un finanšu resursiem, slēgt pašvaldības vajadzībām būvdarbu, piegādes vai pakalpojumu, dzīvojamo telpu īres līgumus vai vispārīgo vienošanos, publiskās un privātās partnerības līgumus un koncesijas līgumus attiecīgajiem mērķiem domes apstiprinātā pašvaldības budžeta ietvaros un atbilstoši domes lēmumiem;
- atbildēt par iepirkumu plāna sagatavošanu un izpildes kontroli;
- nodrošināt pašvaldības kapitālsabiedrību un kapitāla daļu pārvaldību, tai skaitā pašvaldības līdzdalības pārvērtēšanu;
- organizēt pašvaldības budžeta projektu izstrādi, kā arī veikt budžeta ienākumu un izdevumu daļas izpildes kontroli;
- izdot iekšējos normatīvos aktus;
- pārstāvēt pašvaldības intereses tiesā, starptautiskās organizācijās un institūcijās, valsts pārvaldes institūcijās un nevalstiskās organizācijās;
- pēc domes un domes priekšsēdētāja pieprasījuma sniegt ziņojumus un pārskatus amata atbildības jomās;
- veikt citus pienākumus saskaņā ar normatīvajiem aktiem un domes lēmumiem, kā arī veikt domes priekšsēdētāja un viņa vietnieku uzdotus uzdevumus amata atbildības jomās.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Pašvaldību likuma 21. panta ceturtās daļas prasībām;
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
- amata atbildības jomās zināšanas periodiski papildinātas tālākizglītības kursos;
- vismaz trīs gadu vadības pieredze pēdējo piecu gadu laikā (vidēji lielā (41 līdz 200 darbinieku) vai lielā (201 līdz 500 un vairāk) organizācijā;
- pieredze iestādes stratēģiju ieviešanā un uzraudzībā;
- izpratne un zināšanas par valsts, pašvaldības un kapitālsabiedrību darba organizāciju;
- pašvaldības darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana;
- pieredze komandas vadīšanā, tai skaitā darbinieku darba snieguma novērtēšanā;
- zināšanas publisko iepirkumu organizēšanā;
- pieredze dokumentu sagatavošanā;
- izpratne par valsts pārvaldes iestādes budžeta plānošanu un izpildes kontroli;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
- angļu valodas un/vai citas ES oficiālās valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā tiks uzskatītas par priekšrocību;
- prasme izvirzīt mērķus un sasniegt rezultātus;
- teicamas plānošanas un organizatoriskās prasmes;
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu;
- spēja strādāt psiholoģiski sarežģītās situācijās;
- spēja argumentēti izteikt savu viedokli un adekvāti uztvert kritiku;
- teicamas prezentēšanas prasmes;
- B kategorijas auto vadītāja apliecība.
Piedāvājam:
- iespēju strādāt dinamiskā vidē pašvaldībā, kuras sauklis ir “Sigulda aizrauj!”;
- interesantu, radošu un atbildīgu darbu;
- sociālās garantijas atbilstoši pašvaldības atlīdzības un sociālo garantiju nolikumā noteiktajam;
- veselības apdrošināšanas polisi pēc nostrādātiem 3 mēnešiem;
- profesionālās pilnveides un apmācības iespējas;
- atalgojumu pārbaudes laikā 3285 eiro pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika darba snieguma novērtējuma tiks noteikta individuālā mēnešalga līdz 3458 eiro atkarībā no darbinieka individuālās kvalifikācijas.
Iesniedzamie dokumenti atbilstoši nolikuma prasībām:
- dzīves apraksts (CV);
- pretendenta parakstīta, motivēta pieteikuma vēstule (iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām);
- izglītības dokumentu kopijas, tai skaitā pēdējo 3 gadu laikā iegūto profesionālās kompetences pilnveides dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams).
Pieteikties darbā, pieteikumu ar norādi “Pieteikums Siguldas novada pašvaldības Izpilddirektora amatam” iesniedzot līdz 22. augustam plkst. 18.00.
- elektroniski ar drošu elektronisko parakstu, iesūtot dokumentus elektroniskā pasta adresē cv@sigulda.lv;
- nosūtot pa pastu vai iesniegt personīgi (slēgtā aploksnē), norādot adresātu – Centrālās pārvaldes Personāla pārvaldei, Siguldas novada pašvaldība, Pils iela 16, Sigulda, Siguldas novads, LV-2050.
Tālrunis uzziņām. 68416046.
Konkursa nolikums pieejams šeit.
Datu pārzinis ir Siguldas novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000048152, juridiskā adrese Pils ielā 16, Siguldā, Siguldas novadā, kas veic personas datu apstrādi darbinieku atlasei.
Papildu informāciju par minēto personas datu apstrādi var iegūt Siguldas novada pašvaldības tīmekļa vietnes www.sigulda.lv sadaļā Pašvaldība/Privātuma politika, iepazīstoties ar Siguldas novada pašvaldības iekšējiem noteikumiem “Par Siguldas novada pašvaldības personas datu apstrādes privātuma politiku” vai klātienē Siguldas novada pašvaldības klientu apkalpošanas vietās.
Aplūkot citas aktuālās vakances iespējams, apmeklējot darba piedāvājumu sadaļu šeit.
Warning: Undefined array key "cookies_done" in /var/www/vhosts/sigulda.lv/httpdocs/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/components/classes/code-block.class.php(133) : eval()'d code on line 4
NULL
Warning: Undefined array key "cookies_all" in /var/www/vhosts/sigulda.lv/httpdocs/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/components/classes/code-block.class.php(133) : eval()'d code on line 5
NULL