Mores pamatskola ir iesaistījusies projektā „Atbalsts individuālo kompetenču attīstībai”, kura mērķis ir nodrošināt izglītības pakalpojumu daudzveidību, kas balstīti uz individuālās mācību pieejas attīstību un ieviešanu, lai uzlabotu skolēnu kompetences un sasniegumus.
Projekta ietvaros divu mācību gadu laikā skolā tiks īstenotas dažādas aktivitātes STEM un vides jomā (zinātne, tehnoloģijas, inženierzinātnes un matemātika (science, technology, engineering, and mathematics)), sporta un veselīga dzīvesveida jomā, kā arī valodas jomā. Tiks realizētas mācību vizītes, tematiskās radošās dienas, nometnes, inovatīvas interešu izglītības programmas, debašu klubs un citas aktivitātes.
12.oktobrī projekta ietvaros Mores pamatskolas 1.; 2.–4.a un b klašu skolēni mācību vizītē apmeklēja Rīgas Nacionālo zooloģisko dārzu un gides Daigas vadībā iepazinās ar dažādiem dzīvniekiem, to izcelsmes vietām, raksturīgajām pazīmēm, daudzveidību, dzīves apstākļiem un to paradumiem. Skolēniem bija daudz jautājumu, uz kuriem gide sniedza izsmeļošas un interesantas atbildes. Žirafu mājā tika veikts praktisks uzdevums, kura laikā vajadzēja atpazīt dzīvniekiem piederošās spalvas, vilnas gabalus un astes sarus un savienot ar dzīvnieka fotogrāfijām, izbaudīja tropu klimatu un apskatīja šo apgabalu dzīvniekus.
Tajā pašā laikā 4.–6.klases skolēni mācību vizītē viesojās Latvijas Universitātes Botāniskajā dārzā, kurā apskatīja neparastus dārza kokus, izprata, kāpēc koki nomet lapas, mācījās atšķirt baltalksni no melnalkšņa. Palmu mājā iepazinās ar eksotiskajiem augiem – apskatīja īstu banānu ar augļiem. Vislielāko prieku izraisīja tauriņu mājas apmeklējums, kur tauriņi priecēja gan ar krāsu dažādību un daudzveidību, gan ar lielumu.
Minētajās Siguldas novada skolās aktivitātes tiek īstenotas Valsts izglītības satura centra īstenotā projektā „Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai” (Nr. 8.3.2.2/16/I/001).
Informāciju sagatavoja:
pedagoģes Ineta Kalniņa un Māra Matveja
© www.sigulda.lv