Diskusijas
Tēmu saraksts |
||
Siguldas autoosta |
Zintis Dzintis |
2018-12-14 |
Kādā sakarā tika slēgta Siguldas autoostas biļešu kase. Cata joprojām nav devusi skaidru atbildi, tik kaut kādas atrunas. Lūdzu - konkrēti izskaidrot, kādēļ tika likvidēta biļešu kase un kāpēc man biļetes jāiegādājas autobusā. |
Administrācija
- 2018-12-17 18:28 |
|
|
AS „CATA” valdes priekšsēdētājs Māris Ozoliņš skaidro, ka jau vairāk nekā gadu papildus skaidras naudas darījumiem visos AS „CATA” autobusos tiek nodrošināta iespēja pasažieriem par braucienu norēķināties arī ar maksājumu kartēm, kā arī iegādāties autobusu biļetes interneta vietnēs Mobilly.lv (bez papildu komisijas maksas) un bezrindas.lv. Līdz ar jaunu norēķinu veidu ieviešanu un papildus biļešu iegādes kanālu paplašināšanos, Siguldas autoostas biļešu kasē pārdoto braukšanas biļešu skaits ir tik ievērojami sarucis, ka nav ekonomiska pamatojuma turpināt biļešu tirdzniecību kasē. Ņemot vērā, ka Siguldas autoostas biļešu kasē pārdoto braukšanas biļešu skaits nesasniedz pat ceturtdaļu no citu AS „CATA” autoostu kasēs pārdoto biļešu skaita, akciju sabiedrība „CATA”, balstoties uz ekonomiskiem apsvērumiem, turpmāk biļešu tirdzniecību nodrošinās tikai autobusos un internetā. Ar 2019.gada 1.janvāri iegādāties vai papildināt abonementa kartes pasažieri varēs AS „CATA” Siguldas filiālē, Siguldā, Vidzemes šosejā 22, bet ar 2019.gada februāri plānota abonementa karšu papildināšana internetā. |