PII Tornīši
Siguldas pilsētas pirmsskolas izglītības iestāde “Tornīši”
Adrese: Skolas iela 3, Sigulda, LV-2150
Tālrunis: 63511789
Facebook lapa
Vadītāja – Indra Podziņa
Vārds uzvārds |
Amats |
Tālrunis |
E-pasts |
Indra Podziņa |
Vadītāja |
63511789, |
|
Liene Pusle |
Vadītājas vietniece izglītības jautājumos |
63511789 |
|
Elma Petrovska |
Vadītājas vietniece saimniecības jautājumos |
63511789 |
|
Madara Biteniece-Melne |
Māsa bērnu aprūpē |
63511789 |
2024./2025. mācību gadā iestādē darbojas 12 grupas (2 – nepilnas dienas grupas (līdz sešām stundām dienā), 10 – pilnas dienas grupas), kurās tiek īstenota Izglītības un zinātnes ministrijas licencēta programma: vispārizglītojošā pirmsskolas izglītības programma (kods 0101 11 11).
Nepilna laika grupu “Kastanītis” audzēkņi bērnudārzā uzturas īsāku dienas daļu: 3–7 gadus vecie bērniņi apmeklē nodarbības no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 8.00 līdz 14.00, pusdieno, bet neguļ diendusu. Mazākās grupiņas audzēkņi (1,5–3 gadi) no plkst. 8.00 līdz 12.00. Arī nepilna laika grupās bērni apgūst pirmo socializēšanās pieredzi un citas iemaņas. Vecāki nodarbībās nepiedalās.
Bērnudārzā “Tornīši” gan pilna, gan nepilna laika grupas apmeklē bērni, sākot no pusotra gada vecuma. Bērni, rotaļājoties, dziedot, sportojot, eksperimentējot, līmējot, krāsojot, mācās draudzēties un sadarboties, apgūst vēl virkni dzīvē noderīgas iemaņas. Pētīšana, ideju realizēšana un rezultātu analizēšana ir bērniem nu jau ierasta lieta.
Siguldas pilsētas pirmsskolas izglītības iestādes “Tornīši” mērķi un sasniedzamie rezultāti 2024./2025. mācību gadā
Iestādes mērķi |
Sasniedzamais rezultāts |
Pilnveidot kārtību kā Iestādē tiek īstenots individuālais darbs ar izglītojamajiem, lai respektētu izglītojamo dažādās attīstības un mācīšanās vajadzības. |
Pilnveidoti 01.09.2021. noteikumi Nr.2/2021 “Kārtība, kādā nosaka izglītojamo speciālās vajadzības, izstrādā un īsteno individuālo izglītības programmas apguves plānu”. Izglītojamo attīstību vajadzību noteikšanai uzlabotas izglītojamo attīstības vērtēšanas kartes. Realizēts individuālais darbs ar izglītojamajiem katrā grupā, identificējot kārtības uzlabošanas iespējas. |
Labiekārtot Iestādes Mazo zāli, veidojot Siguldas novada dabas un sabiedrībai nozīmīgu objektu foto stāstu sēriju.
Labiekārtot āra nojumes, akcentējot katras grupas identitāti.
Izstrādāt un īstenot profesionālo pilnveidi Iestādes darbiniekiem. |
Estētisks, izglītojošs noformējums Mazajā zāle.
Izremontētajām nojumēm izveidoti ilgtspējīgi noformējumi, kas akcentē katras grupas identitāti.
Īstenota profesionālā pilnveide Iestādes darbiniekiem. |
Sniegt izglītojamo vecākiem regulāru, kvalitatīvu informāciju: e-klasē par izglītojamo sasniedzamajiem rezultātiem, vērtējumu un dienas laikā veicamajiem uzdevumiem; sociālo tīklu platformā Facebook par Iestādes vērtībām, notiekošajām aktivitātēm. |
Skolotāji katru dienu veic kvalitatīvus ierakstus e-klasē. Atbilstoši aktualitātēm veikti ieraksti Iestādes Facebook lapā. |