×

Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas statistikas un sociālo mediju sīkdatnes:
- Statistikas sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un lietošanas pieredzi);
- Sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas Facebook autorizācijai, video skatījumiem).

Jūs varat piekrist visām sīkdatnēm, noklikšķinot uz pogas “Piekrītu visām sīkdatnēm” vai veikt atsevišķu sīkdatņu izvēli, noklikšķinot uz pogas “Tikai analītiskajām sīkdatnēm” vai “Tikai sociālo mēdīju sīkdatnēm”.

Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tikai nepieciešamās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.

Lai uzzinātu vairāk par mūsu sīkdatņu politiku, lūdzam noklikšķināt uz pogas “Vairāk informācijas”.

Piektdiena, 29. marts
Šodien sveicam: Aldonis, Agija
Laika ziņas: Sigulda 0℃, Z vējš 0 m/s
e.sigulda.lv
A- A A+ T T

Diskusijas

Tēmu saraksts

Siltums dzīvokļos!
Lulu
2014-10-18
Vēlētos saņemt atbildi no Wesemann-Sigulda!
Kad godīgie maksātāji varēs saņemt siltumu savos dzīvokļos! Kāpēc katru rudeni mums jāsalst? Tāpēc, ka esam apzinīgi?
Parādnieki!? Jā, ir šādi cilvēki, kas apzināti nemaksā, aizbildinoties ar visvisādiem iemesliem... Ļoti maz ir tādu, kam nav pietiekamu ienākumu...
...Un vai varat nosaukt visus padarītos darbus, kurus veicāt, lai samazinātu parādnieku skaitu????
Atbilde no Jums ir bijusi!-runājiet ar kaimiņiem-nemaksātājiem, prasiet mājas vecākajam.... Atvainojiet, man nevienam nekas nav jāprasa, jo ne jau es iekasēju naudu un mājas vecākais arī to nedara... Līgums ir slēgts ar Jums! .....

Juris
 - 2014-10-19 12:08
Joka pēc sāku rēķināt. Mūsu 40 dzīvokļu māja ir 2 parādnieki. 38 dzīvokļi maksā normāli. Oktobrī par apkuri būtu jāmaksā ap 30 Eiro. Šobrīd visi sildās ar elektrību un reāli ap 1000 Eiro tiks latvenergo kontā. Ja Siguldā ir ap 10 šādas mājas, tad Wesseman zaudē vairāk nekā 10 000 Eiro. Šķiet, ka siltuma tarifi ir pacelti pārāk augstā līmenī, ja itin mierīgi var šķaidīties ar šādām naudām.
Kārtībnieks
 - 2014-10-20 14:35
Wesemann vispār ir kaut kāds lobēts kantoris.
Atteikties no viņu pakalpojumiem nevar. Redz, šiem esot līgums ar pašvaldību par noteiktu patērētāju skaitu.
Vai Administrācija varētu paskaidrot, kāda tieši ir saistība dzīvokļa īpašniekam ar pašvaldības līgumu ar Wesemann?
Iespējams, ka par kaut ko līdz galam neesmu informēts. Bet tādā gadījumā, lūdzu, paskaidrojiet kāpēc nav iespējams atteikties no Wesemann pakalpojuma? Ne mājai, ne dzīvoklim.

Pieslēgties arī nevar, jo redz, 60 dzīvokļu mājā 3 dzīvokļi nemaksā. Un šajā gadījumā - 3 dzīvokļi sastāda precīzus 5 procentus no kopējā ēkas dzīvokļu skaita. Kur loģika?
Lulu
 - 2014-10-21 17:41
...jautājumu daudz, bet atbildes kā nav tā nav....
Laurinjsh
 - 2014-10-22 08:57
Rakstiet Wesseman, Domei un apsaimniekotājam vienotu vēstuli no mājas iedzīvotājiem par pamatpakalpojumu nenodrošināšanu, kas ir likuma pārkāpums. Plus norādīt uz sliktas pārvaldības principu - nespēju atgūt parādus. Aicinājums iedzīvotājiem iet runāt ar nemaksātājiem arī nav likumīgs. Man kā Ilzītei nav nekādu juridisku tiesību iet prasīt Jānītim naudu. Cīnieties! Ceru, ka beidzot Latvijā ievēros likumus!
Administrācija
 - 2014-10-22 12:49
Labdien!
SIA „Wesemann–Sigulda” administrācija informē, ka saskaņā ar Dzīvokļa īpašuma likumu dzīvokļa īpašums kā lietu kopība sastāv no atsevišķā īpašuma un attiecīgas kopīpašuma domājamās daļas. Dzīvokļa īpašuma sastāvā ietilpstošais atsevišķais īpašums un kopīpašuma domājamā daļa tiesiski nav atdalāmi. Kopīpašumā esošajā daļā cita starpā ietilpst dzīvojamo māju apkalpojošās inženierkomunikāciju sistēmas (Dzīvokļa īpašuma likuma 4.p.1.d.1.pkt.). Pamatojoties uz normatīvajiem aktiem, SIA „Wesemann–Sigulda” nevar nodrošināt pakalpojumu tieši katram dzīvoklim, bet tikai mājai kopumā. Atbilstoši likumdošanai, siltumuzņēmums piegādā siltumenerģiju līdz atbildības robežai, par ko pie Līguma par siltumenerģijas piegādi un lietošanu ir noslēgts robežakts. Sākot ar siltuma ievadiem ēkā, siltummezgls un dzīvojamās mājas iekšējā siltuma un apgādes sistēma ir mājas kopīpašums. Ēkā ir vienota nedalāma siltumapgādes sistēma. Caur katru apkurināmo telpu iet stāvvads, kam pieslēgti radiatori vai konvektori. Visi stāvvadi un tiem pieslēgtie sildķermeņi ir projektēti un ierīkoti tā, lai nodrošinātu atbilstošu siltumnesēja plūsmu pa visiem stāvvadiem. Apkures sistēmas ir izbūvētas tā, ka nav paredzēta iespēja pieslēgt vai atslēgt, vai arī atsevišķi apgādāt ar siltumenerģiju atsevišķu dzīvokli ēkā. Tādēļ apkuri šajās ēkās var pieslēgt un atslēgt tikai visai ēkai kopumā. Siltumenerģijas piegāde bez ēkas inženierkomunikāciju pārbūves ir iespējama tikai visai ēkai kopumā. Ja lietotājs (mājas iedzīvotāju kopība) noteiktajos termiņos neveic norēķinus atbilstoši līguma nosacījumiem, siltumenerģijas piegādātājam ir visas tiesības pilnīgi vai daļēji pārtraukt siltumenerģijas piegādi (MK noteikumi Nr.876).
Saskaņā ar Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likumu par dzīvojamo māju pārvaldīšanu atbildīgi ir dzīvokļu īpašnieki. Tieši viņiem jānodrošina namu apsaimniekošana. Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likums nosaka, ka dzīvokļu īpašnieki, kuriem pieder īpašumi konkrētajā daudzdzīvokļu dzīvojamajā mājā, pārvaldīšanas līgumu slēdz saskaņā ar dzīvokļu īpašnieku kopības lēmumu, kas pieņemts normatīvo aktu noteiktā kārtībā. Savukārt pārvaldnieks, kas ir saņēmis pilnvarojumu nodrošināt mājas pārvaldīšanas pakalpojumus, slēdz līgumus ar komunālo pakalpojumu sniedzējiem.
Pakalpojuma sniedzējs neatkarīgi no pakalpojuma apmaksas veida (tiešie norēķini vai ar pārvaldnieka starpniecību), nodrošina pakalpojuma piegādi dzīvojamajai mājai kopumā, nevis katram dzīvokļa īpašniekam individuāli. Pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs izvērtēt pakalpojuma nodrošināšanu noteiktai dzīvojamajai mājai, pamatojoties uz dzīvokļu īpašnieku veiktajiem vai neveiktajiem maksājumiem, un, gadījumā, ja dzīvojamajā mājā viens vai vairāki dzīvokļu īpašnieki neveic savlaicīgu piestādītu rēķinu apmaksu, pakalpojuma sniedzējs var lemt par pakalpojuma piegādes pārtraukšanu visai dzīvojamajai mājai kopumā, skaidro SIA „Wesemann–Sigulda” pārstāvji.
Papildu informāciju par siltumsaimniecības nodošanu koncesijā aicinām meklēt pašvaldības izdevumā „Siguldas Novada Ziņas”, kuras izdotas 2011.gada oktobrī (2.–3.lpp): www.sigulda.lv/public/download.php?id=1333
Ar cieņu www.sigulda.lv administrācija
Atbilde: Administrācija
Lulu
 - 2014-10-22 20:35
Labdien!
Atbilde gara jo gara...
Siltāk nav kļuvis ne par grādu....
Kas ticis padarīts cīņā ar nemaksātājiem, tā arī neuzzinu! ! !
Likums pēc likuma tiek pieminēts... Bet kāpēc es esmu dēļ tā visa cietēja lomā nolikta, nesaprotu!!!
Veikalā, kad maksāju par maizi, man nevienam neienāk prātā dot tukšu tūtiņu!...
Jāraksta, jāsūdzās? Pa kuru laiku? Man jāstrādā! Savā darbā esmu vajadzīga katru dienu! ....

Pasākumi